Skip to main content

Kaldım

Hızlı dönüşlerden savruluşlarım
Bir kendim varım, bir de bildiğim savaşlarım.
Eskisinden güçsüz, masum yakarışlarım
Bir yaz günü bulutlarda asıldım kaldım

Değişmeyen ne varsa değiştirdim
Bitirdim ısrarla bitmeyenleri
Yanılsamalarla dolu bir gemiyi, ben batırdım
Bir yaz günü göğe takıldım da kaldım

Tenimde hissettiklerim kokulara karıştı
Ellerim titredi ve sabitliğe sıkıştı
Bedenim bu gidişata bir hayli alıştı
Bir yaz günü maviliklerde oturdum da kaldım

Denizin tuzunu aşığın sazına çaldım
Dalgaların teri ayalarımdan aktı
Rüzgarları deniz kabuklarından topladım
Bir yaz günü sularda hiç dinmeden kaldım


Güneş battı ben gölgemden oldum
Gündüz bitince geceden soğudum
Bir kaşık suyu ümidimde boğdum

Bir yaz gecesi yıldızlara düştüm de kaldım


STK

Comments

Popular posts from this blog

yaşıyorum

Öğreniyorum, zamanla birçok şeyi öğreniyorum. Hep karamsar yazıyor, hep karamsar yaşıyorum; yeri geliyor mutluluğu, yeri geliyor özlemi de öğreniyorum. Büyüdükçe bildiklerim artıyor, sorularım azalıyor. Merak duygusunu kaybetmeyi de öğreniyorum, bir sonraki öğreneceğim şeyi de merak ediyorum. Yaşamayı layıkıyla yerine getiriyorum sanıyor, bazen de yapabileceklerimin sınırı olmadığını düşünüyorum. Her şeyi bilmiyorum, ama her bilgiye sahipmişim gibi davranıyorum. Bir şekilde yaşıyorum işte. İstemli ya da istemsiz, yaşadıkça bir şeyleri tecrübe ediniyorum. Ölümü tadana kadar hayatla ilgili her anı yaşamak istiyorum. Kimi zaman fedakar, kimi zaman bencil bir çocuk edasıyla yaşıyorum. Başkaları için yaptığım her şeyi kendime pay biliyor, karşılıksız yardımlarımın karşılığını da ısrarla bekliyorum. Rutinlerden kaçınmaya çalışıyorum, bir günüm bir günümü tutmasın diye uğraşırken günlüğüme aynı şeyi iki kez söylediğimi fark ediyorum. Sıradanlaşmaktan korkuyorum. Tahmin edilebilir olmaktan k

Bakarsın

Öylesine biri gözlerine, sen gözünün içine; Hoşuna giden kişi saçlarına, sen saçının her teline, Bakmak için bakan biri dudaklarına, sense dudağındaki çizgilere bakarsın. Diğeri alıp götürür sevdiğini, Sen gidişine bakarsın... STK